test banner
Klantenservice & FAQ

Meest gestelde vragen

  1. Ik heb een bestelling gedaan, maar ik heb per ongeluk de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen? Stuur een email naar klantenservice@activemama.nl.
     
  2. Ik wil een product ruilen hoe doe ik dit?
    Kijk bij retourneren (klik hier) hoe je een artikel retour stuurt. Zet op het formulier duidelijk dat je het product wilt ruilen. Als wij jouw product retour hebben ontvangen, sturen wij jou de juiste maat toe. Uiteraard krijg je een bevestiging van deze ruilactie per email.
     
  3. Wat betekent het als ik een account aanmaak?
    Als je een account aanmaakt dan word jouw naam en verzendadres onder andere opgeslagen in onze database. Als je vervolgens vragen indient middels het aanmaken van een ticket dan is voor ons jouw bestelhistorie inzichtelijk. Jouw account is benaderbaar met een door jou eigen gekozen wachtwoord. Hierdoor hoef je bij een volgende bestelling, of het voortzetten van je bestelling alleen maar in te loggen.
     
  4. Is het verplicht een account te maken?
    Het is niet verplicht om een account aan te maken bij active mama.
     
  5. Waarom krijg ik een email van de feedback company?
    Active Mama wil graag een goede serivce leveren. Door jouw feedback kunnen wij leren van onze acties en het shoppen voor jou nog makkelijker maken.
     
  6. Heeft Active Mama ook een facebook pagina?
    Active Mama heeft een eigen Facebook pagina.
     
  7. Waarom wordt mij gevraagd active mama te 'liken' ?
    Active Mama wil graag meer bekendheid bij sportieve zwangere vrouwen en toekomstige mama's , daarom vragen wij je active mama te 'sharen' of te 'liken'. 
     
  8. Wanneer moet ik naar de klantenservice en wanneer moet ik naar het info adres mailen?
    Als je informatie wilt over jouw bestelling mail dan naar klantenservice@activemama.nl, heb je een algemene vraag mail dan naar info@activemama.nl
     
  9. Mijn betaling is mislukt, maar ik kan geen wachtwoord opvragen.
    Als je een mailtje stuurt naar info@activemama.nl dan zorgen wij dat je een wachtwoord toegestuurd krijgt. Je hoeft dan niet je hele bestelling opnieuw in te stellen, maar kan gewoon jouw order afmaken en de betaling afronden.
     
  10. Wat betekent pakje gemakje?
    Pakje gemakje zorgt ervoor dat jij kan kiezen waar jouw bestelling wordt afgeleverd. Op deze manier kan jij bepalen wanneer je jouw pakketje krijgt. De meeste zendingen van Active Mama passen echter door de brievenbus, hierdoor hoef je ook niet thuis te zijn op het moment van levering. 
     
  11. Wanneer wordt mijn pakketje geleverd?
    Als jouw bestelling is aangeboden bij PostNL krijg je een Track & Trace nummer gemaild. Met dit nummer kun je jouw pakketje volgen in het verzendproces en weet je ook wanneer jouw bestelling wordt geleverd. 

 

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »